Powered by Blogger.

long big hair with myhairclips

Wednesday, 7 May 2014

clip-in extensions via Myhairclips.ch

Ich denke lange Haare sind für jedes Mädchen der Traum schlechthin.
Auch ich träume schon immer davon. Nur leider ist es mir nie möglich meine eigenen Haare
 so lange wachsen zu lassen, weil ich sie meist nicht mehr sehen kann oder weil sie splissig sind.
Zwei Gründe die ausreichen um mir Echthaar Clip-in Extensions anzulegen.
Ich trage 220g Extensions die wirklich super einfach anzubringen sind. Gestylt werden 
die Extensions super easy mit dem Lockenstab oder dem Glätteisen.
Ich liebe diesen "bighair" Look total und werde ihn jetzt ganz oft tragen.

I think long hair is THE dream of every girl. I' ve always dreamed of that.
Unfortunately, I can' t make my hair grow longer, because the ends look dry and split after a while and so I wanna get rid of them! I think these reasons are enough to provide me with Clip-In Natural Hair Extensions.
I wear 220 gr- extensions that are really simple to use. You can style them with a hair straightener or a curling iron. I love this "big hair" -look so much, that' s why I' m going to wear it many a time!

dress: bgoandme


----------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment