Powered by Blogger.

summer vacation outfits

Friday, 23 May 2014

 shirt: Topshop // skirt: Romwe // necklace: Topshop // 
ring: YSL (similar here)
Playsuit: Topshop // sandals: Topshop // ring: YSL (similar here)
clutch: H&M (similar here) // watch: Michael Kors (similar here/here) //
shirt: Missguided // shorts: Romwe // pumps: Studio tmls //
 watch: Michael Kors (similar here/here) //  ring: YSL (similar here)
blouse: Zara (similar here) // pants. Missguided // necklace: Zara (same here) //
 pumps: Studio tmls // watch: Michael Kors (similar here/here) // 
  ring: YSL (similar here)
 dress: Missguided // necklace: Zara (same here) //
watch: Michael Kors (similar here/here) // ring: YSL (similar here)//
 maxi dress: Missguided
 shirt: Topshop // skort: Topshop // sandals: Topshop //
necklace: Topshop //  bracelet: t&j designs //
 clutch: H&M (similar here) //  ring: YSL (similar here)
dress: Romwe // sandals: MissGuided // bag: Rebecca Minkoff //
watch: Michael Kors (similar here/here) // ring: YSL (similar here) // 
necklace: Zara (same here)
 shirt: Topshop // jeans. Topshop // necklace: Topshop // bag: Rebecca Minkoff //
sneakers: Pepe Jeans // perfume: Marc Jacobs - Oh Lola! //

 Kaum zu glauben, dass ich schon morgen am Strand in der Türkei liege. Ich freue mich dermaßen darauf die Zeit mit meiner Mama zu verbringen. Meine Outfits habe ich bereits zusammen gestellt und bin gespannt wie ihr sie findet? Sehr sommerlich würde ich behaupten und kein einzig schwarzes Teil hat es in meinen Koffer geschafft ;)

Tomorrow I'm off to Turkey to spend my vacation there with my mum. I'm so happy right now,
to be back at the beach. Here you can see a few of my outfits, hope you like them?



----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

No comments:

Post a Comment