Powered by Blogger.

trenchcoat and my beloved Céline luggage bag

Wednesday, 14 May 2014

trenchcoat: Zara (similar here/here)
dress: Romwe 
bag: Céline (similar versions here)
bracelets: t&j designs // Asos

Vielleicht habt ihr es schon bemerkt, dass ich in letzter Zeit viele für mich eher untypisch schlichten
Outfits trage. Grund ist, dass weniger manchmal mehr ist. Der Trenchcoat ist ein richtiges Allround Talent
meiner Meinung nach. Man kann ihn zur Jeans oder wie ich mit einem Kleid kombinieren.
Er ist sowohl am Tag als auch am Abend ein schicker treuer Begleiter. Meine schwere Céline luggage bag habe ich am Abend einfach gegen eine kleinere Clutch eingetauscht. Was haltet ihr von diesen eher schlichteren Looks?


Maybe you have already noticed my sober and simple outfits lately that are rather nontypical for me. The reason therefore is that sometimes less is more! In my opinion, the trenchcoat is an all-round talent. You can team it either with jeans or with a dress like I do. The trenchcoat is a chic companion for both by day and in the evening. I simply exchanged my heavy luggage bag by Céline with a smaller clutch in the evening.
What do you think of these rather simple and sober looks?


----------------------------------------------------------------------------------------------------
 Shop similar items:



No comments:

Post a Comment