Powered by Blogger.

travel outfit

Wednesday, 4 June 2014

blazer: H&M (similar here/here)
 shirt: Topshop 
jeans. Topshop 
necklace: Topshop 
 
Wenn es an das verreisen geht trage ich am liebsten etwas super bequemes. Entschieden habe ich mich wie ihr euch wahrscheinlich schon dachtet für das Outfit mit der Jeans und den Glitzer Sneakers. Ich bin mir sicher dass es einige bereits auf Instagram gesehen haben, jedoch wollte ich es euch nicht vorenthalten.
 
 
 When I travel around, I prefer comfortable clothes. I chose the jeans and these glitter sneakers. I' m sure some of you have already seen it on Instagram, but many people asked for it and I didn't wanna keep that outfit back from you!


----------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment